Multiplayer sux!

För er som pratar svenska och för er som släpp spelet !!!
Multip suger SKIT. Försökte hjälpa en kompis i detta spel men det gick åt HELVETE.
Han sår kvar på platsen han spånar medans jag förflyttar mig till det ställe där mobsen är. då visar det sig att han redan ÄR där men han ser inte mig. Jag menar att både han och BETALAR pengar för spelet när det BUGGAR ut som det gör ? å nääää… NI har ingen ursäkt till detta !!!
spelet i sig är ok om man spelat singel men MP… suger SKIT.

Kom inte å säg att ni är nöjda med spelet … ni som gjot det för då har ni fan inte spelat MP.
Kommer inte ihåg hur mycket detta spel kostat mig … men … lågt räknat … 600 spänn med expansionen. inte mycket för min del… men om vi är 1000 pers som lirar detta spel va blir detta då ??? Jag menar som så… att man kan KRÄVA lite mer av er som gjort detta spel . Atmosvären är kannon… men hur fan kan ni misslyckats me MULTIPLAYER ??? ni får gärna höra av er å förklara vaför ni knasat med detta…

Mvh Janduhr

1 Like

Instämmer till 120%. Girigheten är total. Supporten är obefintlig.
I grunden är detta ett bra spel, singel. MP är under all kritik. Klädsamt om ni klassar om det. Ännu idag kallar ni det co-op, vilket är ett löjligt skämt. Det närmsta man kan hitta i absurditet torde vara Chaplins The Dictator, från fyrtiotalet. Hans satir var dock tydlig. Hur ni kunnat skapa samma hitte-på påminner mer om det slumpartade runt universums tillkomst. Lycka till att tvätta bort fiaskotstämpeln och skapa er en ny pengaström. Det finns alltid nya naiva spelare som inte vill något annat än att spela ett bra spel.

1 Like

@hinonde @Janduhr
Errrr… did you just insult us? :stuck_out_tongue:

All jokes aside… please do write English here…
I believe others too would like to join in and read up…

Thank you.

For future reference, next time feel free to post in a friendlier manner, following the community guidelines. Sorry to hear you’re disappointed with the game, and you have every reason to feel that way, but posting on the forums like this is not the way to go about it.

If you’ve encountered an issue, the Bug Reports section is the place for it.
Remember to post according to the Code of Conduct.

2 Likes