The game crashes irregularly(PC)

[場所やプレイ時間状況に関係なくゲームがクラッシュする]\

・MOD:なし
・プラットフォーム:PC(Steam)
・状況:シングルプレイ(どんな状況でも不定期に起こる)
・試したこと
Generation Zeroの再インストール、NVIDIAグラフィックドライバの再インストール(ダウングレードも含む)、グラフィック最低設定
PC(CPU・MEMなどのハードウェア)のチェック

<PC構成>
・CPU:intel corei9-10900k
・MEM:32GB
・GPU:NVIDIA Geforce RTX 2080Ti

クラッシュレポートを何度も送信しています。
私はアプリケーションのプログラムに問題があると考えています。
各種ログを連携できるので、問題解決の方法を教えてください。

I’m writing in Japanese. please translate.

The translation -

Game crashes regardless of location or play time status] \

・ MOD: None
・ Platform: PC (Steam)
・ Situation: Single play (occurs irregularly in any situation)
・ What I tried
Reinstall Generation Zero, reinstall NVIDIA graphics driver (including downgrade), minimum graphics settings
Checking PC (hardware such as CPU and MEM)

・ CPU: intel core i9-10900k ・ MEM: 32GB -GPU: NVIDIA Geforce RTX 2080Ti

I’m sending crash reports many times.
I think there is a problem with the application program.
Since various logs can be linked, please tell me how to solve the problem.

Only thing i can suggest is to make sure GZ is 100% using your dedicated GPU and not any integrated graphics.

翻訳・情報連携ありがとうございます。

グラフィックカードは1枚のみになります。
統合されたグラフィックということが理解できませんでしたが、確認する方法があれば教えていただけないでしょうか?
(モニターが2台あるという意味でしたら、1枚のグラフィックカードから2台のモニターに接続しています。)

The translation.

Thank you for your translation and information cooperation.

There is only one graphic card.
I don’t understand the meaning of integrated graphics, so please let me know if there is a way to check it.

For the love of Thalos!

Here: https://translate.google.com/

3 Likes