Okay il try to keep a eye open here then, and see if i can win a key. Thanks for the response
Thats all we can do GL
and I will go, it is useless to wait
Been here for 2 days and have not managed to grab a key
Its weekend. So probably there will be no keys for today and tomorrow
Tjena, Jag blev just tipsad utav en spel polare att detta spelet fanns, så jag har just reggat mig här på forumet samt lagt till spelet i min önskelista på steam. Men jag undrar väldigt vänligt, hur gör jag för att få tillgång till betan så jag kan spela med min polare? För det här spelet verkar vara riktigt awesome. Så jag är oerhört nyfiken på hur slutprodukten av det här spelet kommer bli när ni väl släpper det.
Jag ser fram emot ett litet trevligt & positivt svar ifrån dig och ev att få en liten kod utav dig.
Ett stort tack på förhand.
Mvh,
Rickard
Du får vara aktiv här o hoppas någon ger ut någon kod eller försök vinna någon av någon streamer.
Hej,
Aha då förstår jag. Stort tack för det snabba svaret. Uppskattas oerhört.
Mvh,
Continuing the discussion from The Great Code Giveaway Thread:
PC coder har Mixer streamers fåt att ge ut!
Jag har blivit erbjuden flera stycken. men har sagt Nej då jag inte spelar på PC
Varsågod. Det är iallafall enda sättet jag vet om nu. Att skriva upp sig för en nyckel är för sent tror jag annars kunde du testa det.
Mvh
looks like a fun game to test out , Worth a buy did a good job selling it to me
I’m trying to get a key for the beta. Could send by email or PM?
Thanks
Hi, can I get the code, really want to play this game))
This Game was love on the first sight. pleas let their be more keys <3
Good! I really want to play this game with a friend, while testing. You can have two activation keys. Thank you in advance
Pretty sure everyone would like to play this game, looks amazing!!! <3
Hey Graham would freak out if I got a PC key, game seems right up my alley with hunting and robots.
put me in coach i ready to play!
can i plz have a key so i can try this awsome game?
Jag är bara glad att vi har for chansen att spela i den stengda Betan.